you can't stop us

I Fredags blev det att bara vara hemma och ta det lugnt, för på Lördagen skulle jag ju upp tidigt och dansa. Gravity dansade på invigningen av basket planen i Vällingby centrum. Det var ganska mycket folk, var super kul! Visst det kunde gått bättre, men lite små fel här och där är sånt som händer. Bara att bita ihop och göra bättre ifrån sig nästa gång! Fast nästa gång,och nästa gång... nästa gång blir inte tillsammans med Gravity.. jag flyttar ju till Borlänge (till egen lägenhet, bilder kommer sen) på fredag och ska bo där och plugga och så, och då kan jag ju inte pendla ner till stockholm 2-3 ggr i veckan för att träna med dem. Usch va jag kommer sakna er tjejer! Men man kan ju inte låta bli att göra det bästa för en bara för att man dansar i en grupp där man älskar verkligen allihopa i den, you have to go your own way sometimes. Men jag tänker INTE sluta med dansen, utan när jag flyttar upp ska jag nog börja tävla och kanske skaffa mig en grupp där uppe också. Men vi får se.. det visar sig hur det blir, men dansa kommer jag alltid göra!
Efter de 3 dans uppvisningar vi hade så åkte jag hem en snabbis och bytte kläder, sen begedde jag mig hem till Helena där jag och Ida käkade. Sen kom Helenas Micke och några av hans kompisar, vi var hos Helena ett tag sen drog vi vidare på studentfest där det var full fart! Jag hade skiiit kul verkligen! Festen höll igång på max ända till 5-6 på morgonen då folk kände att det kanske var dags att gå hem och sova. Jag fick sov plats på Marcus soffa, otroligt bekväm! -.- Men tack ändå Marcus =D Vaknade vid 11-12 tiden och var otooooligt trött, så jag drog hemåt och gjorde inte ett skit på hela söndagen förutom att ligga i soffan och chilla gaaalet. Tummen upp!
Men jag hade otroligt kul! Kommer sakna er så jääävla mycket Olivia,Ida,Helena, Terry och Marcus när jag flyttar! Men fan er om ni inte kommer och hälsar på asså, då jävlar ! =D<333

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback