klaustrofobi

Det räcker tydligen inte att jag hatar att åka hiss pga min kluastrofobi utan självklart ska jag börja hata själva hiss dörrarna också! Igår när jag skulle gå ut ur en hiss så ja.. jag vet inte riktigt va som hände och hur fan jag lyckades men jag gick iallafall rakt in i hissdörren! GJORDE SÅ JÄVLA ONT! Började nästan grina och det är inte ofta jag gör det när jag gör illa mig, men samtidigt stod Olivia det cepet och as garva och då började jag också skratta såklart, så det blev en blandning mellan skratt och tårar, hahahhaha suck! När ska jag sluta vara en olycksfågel?! Aaa och som om det räckte? Neej då, utan när jag varit på dansen och skulle sätta på mig tuben så hade jag sån fart när jag satte mig att huvudet inte hann stanna i farten så jag det tjongades in i väggen ! Fattar fan inte hur jag alltid lyckas med sånt där!! Blir tokig!

Ska till skolan imorgon, det har jag lovat mig själv. Jag måste verkligen, det spelar ingen roll hur mkt mitt huvud värker imorgon JAG SKA DIT!

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback