save me from babylon

Dålig uppdatering jajaja jag vet, men jag har inte haft någon ork att sitta vid datorn.
På Torsdagen drog jag hem till Marcus efter skolan, vi var där bara en kort stund för sen drog vi vidare till centrum och mötte upp Elin och Olivia. Sen var det dags för dans show! Vi skulle kolla när Ida och Helena dansade, men väl på showen la jag märke till andra bekanta ansikten som tex Millan. Dom var super duktiga och vi fick oss ett rejält skratt då och då, som när Helena tappade rekvisitan och slängde sig efter den hahahaha jag trodde jag skulle dö. Förlåt Helena men det såg sjukt kul ut. Jag satt och skrek och hejjade som ett cepe, så jag tror att Elin och alla skämdes lite för mig för dom bad mig att hålla käften =) Men det var super kul att se lite annan dans än den jag dansar.
Efter skolan i fredags så åkte jag till Medis och hälsade på min naprapat, det var på tiden! Han tröck och grejjade med min rygg i 1 och ½ timme och när jag gick därifrån kändes det som om jag hade någon annans rygg. Det är helt sjukt hur mkt bättre min rygg känns efter att jag varit hos honom. Efter det så fick jag skynda mig till tåget som skulle ta mig hem till mamma. När jag kom fram träffade jag Linnea ett tag sen gick jag och mötte André. Vi gick och käkade lite sen drog vi och kollade på Änglar och Demoner. Den var väll bra, men jag har ju sett bättre filmer.
Igår så åkte jag hem till André. Vi hade slapp dag och kollade på film. Möjjsipöjjs. Vi såg Gran Torino och den var bra! Skit bra verkligen. För övrigt vill jag ha Andrés hus, så jääääävla fint! :OOOO Åkte hem vid 7 tiden, och så vart det att kolla på eurovision song contest och fyfaaan va det sög iår! Så dåligt att jag tillåme valde att sova istället..
Super mysig helg iallafall =)
Idag blir det att åka hem, så ni kan ju smsa en massa så jag inte har så tråkigt på tåget.

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback