Ändrade planer..

Idag har det varit en sån där dag som man INTE orkar göra nått! har bar legat och solat heeela dan! fast det va rätt skönt det me! låg ute på altanen med min otroligt stora bad handduk och självklart hade jag stoppat in mp3 plopparna i öronen och verkligen njööt, sen ringde mamma och gjorde mig på dåligt men samtidigt bra humör för jag fick veta att dom hade nu bestämmt att vår rottis *en hund* ska till strömsholm den 30 juli och få hans ben undersökt, för han har nämligen ont i det och om det inte går att göra nått åt det så måste vi ta bort han *uhuu! =(*. men jag hoppas på att det kan fixas lätt så han slipper ha mer ont! men sen berätta hon att hon ska köpa en ny laptop så hon tänkte att jag skulle få hennes gamla, då blev jag på lite bättre humör iallafall. =)
Hade tänkt att jag skulle sova hos julia idag och träffa lite folk på kvällen men så blev det inte! För hon skulle iväg och cykla med sin familj, men hon hade tydligen trevligt så det va ju bra =) Men vi ändrade sovandet och så till imorn.. så imorn på dan så ska hon komma till mig först och då kanske danne oxå ska komma, vi ska typ bada och så, sen på kvällen ska jag sova hos julia, för första gången =D ska bli jätte kul! =)

KOLLA JAG HAR KOMMIT IHÅG ATT SKRIVA 2 DAGAR I RAD NU =D

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback