Dalarna <3

Är i dalarna! sitter just nu i sofias sköna soffa och lyssnar på när sofia och jonna sjunger för full hals medans vi lyssnar på mix megapol. ikväll ska vi dra till gårn och umgås med allt roligt folk =D sen ska vi typ dra till deras lyxiga förråd som har parkett golv och sova där xD dom ska flytta till ett annat ställe.. men dom ska bygga ett hus där först men dom har bara hunnit bygga ett förråd =P så det kommer bli ett riktigt äventyr ;P om ett litet tag ska vi ta och käka lite pizza med salami, fast sofia kommer nog få mina salami bitar =P
va hos sara i mora i helgen =) träffa typ alllla hennes kompisar =D jag har kommit fram till att jag och sara ääääälskar glass och kaffe =D vete fan hur mkt spänn vi slösa på det nu i helgen xD menmen det va helt klart värt det! =D
Ska hem den 13.. vill hem tidigare! =( saknar alla 08or! och alla ska typ bort när jag kommer hem så jag hinner typ inte träffa dom! men jag får väll trösta mej med att Niclas,lena och sara ska komma och hälsa på mig i sthlm =D
nej nu ska vi ta och käka =P byebye!

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback