softar

Sitter här vid datan nu och lyssnar på musik och snackar med micke på msn om nån match imorn som han ska dömma =P Lyssar på Simple plan för första gången på jätte länge nu! har fan helt glömt bort dom =O men shiet va många minnen som kommer tillbaka! dom va liksom min drog förut! kan typ ALLA låtar utantill =D
Fick lov att gå upp bid 6 idag! =O skulle iväg och spela match =D när vi kom fram där vi skulle spela fick jag reda på att jag skulle stå hela matchen.. ååj jag vill spela ute oxå ibland! =( vi vann iallafall med 1-0 vilket gör att vi leder våran serie =) sen när vi kom hem så drog jag,agnes och julia iväg och skulle kolla på när P92 skulle spela men vi hade tydligen åkt till fel ställe men när vi fick veta att P93 precis skulle spela en match där så stanna vi och kolla på dom. det gick inte lika bra för dom som det gjorde för oss 1-3 tror jag att det blev. sen drog jag hem och va ute och sola i 3 timmar =D Kolla på Sverige-Danmark idag oxå.. värsta kaoset det blev på slutet! =O snacka om idioter som springer ut på plan dom fattar verkligen inte att dom förstör för resten av supportrarna! helt sanslöst!
Jag hade lite kul med vicky igår kväll oxå! =P vi drog typ ut och vi typ härja runt totalt! =P orkar inte skriva allt vi gjorde utan ni får ta och fråga istället om ni vill veta ;-P
Vet inte vad jag ska göra imorn men jag får väll ta och hitta på nått! =) kanske bara slappa i solen! =D

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback