skolan imorn

har inte skrivit på några dagar nu för jag har varit hos mamma och inte haft tid och skriva. Åkte i torsdags till mamma och har varit där tills idag. i fredags så va jag på gårn i mockfjärd de va riktigt trevligt! =) jag vann över VikkaN i biljard *fett stolt* =P haha  jag åkte ner i snön 2 gånger, först så gick både Lowen och Ante på mig och kastade ner mig, sen tog lowen mig själv en gång för att jag kasta en snöboll i hans huvud =P de va jätte kul att träffa alla igen! har saknat alla jätte mkt! Sen i går så tog jag och min VikkaN en buss till kupolen =) vi skulle ha träffat Johan där men han kunde typ inte komma elr nått. men vi hade kul ändå.. vi satt och kolla efter snygga killar.. vissa va riktigt snygga elr hur VikkaN! ;D Sen såg jag typ en as söt kille och då sa VikkaN att hon visste vem d va och att hon hade hans msn.. fatta jag blev glad ! =P haha Och idag så följde jag med mamma till deras kurslokaler för det skulle typ komma massa små valpar dit *mamma jobbar med hund kurser* det va alla möjliga sorters valpar.. det kom två jack russel valpar som typ va jätte små.. dom va skiiiiit söta! =D en va till salu men mamma sa att hon inte ville ha nån mer hund ='(  sen så drog vi iväg till tåget och när jag stog på perongen och väntade på tåget så kom ett annat tåg och då såg jag Lena *min kusin* i det  =P Sen så kom jag hem hit och nu sitter jag här. så har min helg varit =)
så äre skolan imorn =) ska bli såå kul att träffa Vicky och dom! har saknat dom som faan! <3
aja ska ta och knoppa nu.. byebye

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback