en hel helg med fotboll <3

ojojoj! d va ett tag sen jag skrev senast! men bättre sent än aldrig =P
Va på Pingstcupen med laget nu i helgen.. Vi kom 2a av typ 19 lag! Först i gruppspelet vann vi med 9-1 , 5-0 och 3-0 och sen förlora vi med 0-2. sen i kvartsfinal vann vi med 2-0 mot Gnesta och i Semifinalen vann vi med 5-4 mot triangeln med straffar. och i final blev det 6-0 till AIK. men alla i laget va jätte nöjda med våran insatts. Vi va på Parken zoo oxå! det va skit kul att åka massa karuseller elr hur Jojjo ;D  Matcherna va på lördag och söndag.. men vi kom dit på fredag kväll. När vi kom dit så packade vi upp allt och va ute lite och härja och gissa vem som trillar och skrapar upp hela armbågen på asfalten om inte jag! xD Vääldigt smidigt! =P Klantarsle man är! haha! har iallafall haft en grymt rolig helg! Tack alla goa fotbollstjejer som gjort denna helg värd att minnas! =)

Nu måste jag städa mitt rum.. lovar att skriva oftare!

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback