fett rolig helg

jag orkar inte skriva massa detaljer och så just nu, så jag gör en sammanfattning:
Fredag: Va typ fest här, hade kul som faan!
Lördag: va hos några typ *grannar* och kollade på Sverige-Danmark på deras plasma, sen gick jag hem, men hade rätt kul då =)
Söndag: spela fotboll på dagen och sen typ vid 7 på kvällen så tyckte Olivia att jag skulle till henne, så då tog jag nästa buss och så blev det att jag sov hos henne =) vi hade gryyyymt kul! =D elr hur Olivia !! xD

Känner verkligen inte för att skriva just nu.. mkt som händer just nu och mkt tankar som flyger runt i huvudet. men jag skriver kanske imorn om jag orkar. btw kolla in världens bästa kompis och bloggare
http://juwlig.blogg.se


Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback