vupsii!

Ni får usäkta mig men jag har helt glömt bort att blogga! ajaabajja Linda!
nej men jag har haft jäätte mycket att tänka på dom senaste dagarna.. ligger efter i äckel matten igen, hur de kan ha gått till har jag faktist ingen aning om för jag va nyss i fas. Och sen va jag ju på uttagning igår! Det har lagts ner en hel del tankar på det kan jag ju säga! =P Det va iallafall en uttagning till en elit grupp i streetdance/hiphop, och blev man med så skulle man få dansa för Thomas Benstem nästa termin, och gissa vem som gick vidare och kmr bli en elit dansare efter sommaren?! jo JAG! =D Fatta lycklig jag är! kan knappt tro att det är sant, allt känns bara som en dröm! Och
Julia du är ju för söt gumman <3 kolla vad hon har skrivit om sin blogg *me goes proud*, det berörde mig verkligen älskling! =') <3

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback