Tjeeennaa!

Nu var det ett tag sen. Men jag har haft så sjuuuuukt mkt att göra verkligen! Hade hur många prov som helst att göra förra veckan eftersom jag var borta i 2 veckor.
Helgen blev till mesta del jobb, mamma hade julfest på sitt företag så jag hjälpte till där. I lördags vart det att åka på fest, även fast jag skulle jobba dagen efter. Men det va en sån där inpuls grej, fick reda på festen ganska sent och så tog det ett tag för mig att duscha och fixa mig, mami var snäll och skjutsade mig även fast klockan var 10 på kvällen. Väl på festen så hände det väll lite knas och så, men det löste sig tillslut som tur var. Kom i säng ganska sent, men haffade en skön säng på festen så jag slapp sova på golvet elr så iallafall!
Idag drog jag och Olivia in till stan och mötte Esmat,Borna och deras kompis. Det blev latte och lite snack på espresso house på Stureplan och sen var alla hungriga så då blev det att käka middag på Taco bar, mums!! Sen visste vi inte riktigt vad vi skulle hitta på, så killarna drog med oss till IO, ett internet café på Odenplan. Haha, första gången jag är på ett sånt ställe, och jag säger bara en sak; Jävla svett ställe asso! =P Säkert 300 datorer där inne som stod och gav sig ifrån sig massa värme och lika många människor, fyfaaaan! Haha. Killarna spelade massa spel, Olivia satt och geeka FB och jag satt och kolla på.. kuuuul! Haha. Ja som sagt; fyfaaaan!
Nu ska jag gå och fortsätta kolla PB <3 usch vad bra det är! KÄRLEK!

Lämna din åsikt
Postat av: denise

planer för dagen? :)



du har inte lust och göra så vi kan följa varandra på bloglovin?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback