Kan inte sova..

Igår var jag på jobbet för första gången, vi satt och lyssnade på vår handledare ett bra tag sen gick på rund vandring. När det var avklarat så var det en timme kvar tills vi skulle sluta, så då fick vi prova på jobbet lite. Det var, tro det eller ej, ganska kul faktist.
Papi kom och hämtade mig och vi åkte och käkade lunch på kina, gott som faan! Gash va jag älskar kinesisk mat! Vi åkte vidare till till expert i Bromma och sen till Fotokungen på Söder. Vi snackade med dom om systemkameran som jag ska köpa, jag tänkte köpa den då men pappa ville vänta lite och höra med lite fler affärer vad den hade för nackdelar och vilka fördelar den har.. och det är ju han som har pengarna så det var ju bara att acceptera de han sa.
Sen blev det tåget. Sov till och från som vanligt, det är så himla tråkigt att åka tåg själv, menmen det tar ju bara 2 och en ½ timme att åka så man klarar sig. Mamma och Mats hämtade upp mig vid station och vi åkte upp till en resturang som vi brukar äta på när vi är för trötta och inte orkar laga mat. Haha. Sen blev det åka hem och bara chiiilla.

Idag var vi till mormor och morfar och åt lunch, tur att man inte bara har en farmor som gör skit god mat utan en mormor som göre oxå! Haha. Jag skulle egentligen till Kupolen med Joppä och Lina men lunchen drog ut på tiden och vi åkte inte därifrån förens vid 6, mats föräldrar och mormor och morfar satt och pratade i eviiigheter. Jag vart jätte trött efter ett tag så jag gick in och la mig i mormor och morfars säng för att vila lite, men jag råkade somna.. då var klockan 3. Sen vaknar man klockan 6 av att mamma kommer in i rummet och ropar att vi ska hem, när jag inte reagerade speciellt mycket på det så börja hon peta på mig på ett sånt där jobbigt sätt.. tack mamma!
Åkte hem, pratade med älskling ett tag i telefon, försökte sova ett tag och nu sitter jag här pga att jag inte kan somna. Asså jag fattar inte vad det är för fel på mig, när jag inte ska sova somnar jag jämt men på nätterna när det är tänkt att man ska sova så går det inte..

Imorgon SMÄLLER det! Ska till Färnforsen med älsklingen, massa annat roligt folk som ska dit också. Hoppas verkligen det blir roligt där för annars vet jag inte vad vi ska göra för det finns knappt några andra fester man kan åka till, ovanlig party torka i komun kan jag ju bara säga! Blir helt chokad! Fan färre helger imorgon än vad det är på de vanliga helgerna! Jävla skit -.- Mys att fira med babe iallafall!
Innan jag drar till Färnforsen imorgon så ska jag åka till kupolen eftersom det inte blev något idag. Jag ska köpa en ny skid jacka, glömde min hemma hos pappa och jag måste ha en för jag och Knabe ska till Romme och åka på Fredag eller Lördag. FYFAAN va kul det ska bli!

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback