bästa helgen på länge!

jag har haft helt sjukt kul den här helgen! måste verkligen berätta! =D
Fredag: Jag och Olivia slutade tidigt, så vi åkte till Linneas skola för Olivia skulle sno lite pengar av henne, men d blev att vi väntade där till hon slutade. Sen åkte vi in till Solna för Olivia skulle köpa nytt smink och örhängen. Sen åkte vi tillbaka hem, elr vi åkte till Linnea rättare sagt, där vi åt en jääätte god middag och fixade oss. Sen bar det av till bromma festen! =) Vi dansade som bara den! De va helt sjukt kul! =D sen när vi skulle hem så missade vi bussen och var tvugna att gå en bra bit på typ 20 minuter för att hinna med en annan buss, men vi hann som tur va. Sen vart det att jag slagga hos min underbara Olivia, Linnea sov också där =)
Lördag: vaknade upp med en trött Linnea och Olivia brevid mig, jag va inte heller så pigg om man säger så. sen kom pappa och hämta mig och vi skjutsade hem Linnea. Jag hann bara vara hemma ett tag innan jag och Olivia bestämde att hon skulle sova hos mig och att vi skulle ha mys kväll och titta på film och tjocka på popcorn =) De va mys =)

Tack Linnea och Olivia för en underbar helg =) <3


Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback