hata SL!

Pågrund av denna ide som bussförarna fått för sig, att strejka, så är jag fast här ute på Ekerö... KUL! Naajh.. Men eftersom det inte går några bussar så gick jag ner till båten efter att jag käkat lite lunch, jag låg där och sola och läste en bok som heter tysk kungen. Jag har inte kommit så långt i den än, men än så länge så är den väldigt bra och dessutom spännande! Sen kom pappa ner när han slutat jobba och vi tog en tur, ååh jag är helt förälskad i båten! =)
Nu ska jag nog gå upp och hoppa in i en dusch sen blir det nog att fixa en kopp te och sen mysa ner sig i soffan med en filt och kolla om det går nått bra på tv annars blir det nog nån film =)

Lämna din åsikt
Postat av: Clara

Jag hatar också den där förbannad busstrejken.

Jag kommer inte åt min pojke, också bosatt på Ekerö :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback