Schuuulia

Inatt sov Julia här. Hon kom igår vid 2 tiden och då sken solen så då gick vi ner till stranden och bada lite och så, vilket inteva så speciellt varmt! Haha. Sen åkte och skulle handla mat som vi skulle göra ordning till värsta middagen på kvällen för papi va på konsert så vi va tvugna att göra maten själva, men så väl inne i affären hade vi ingen fantasi i huvutaget, så vi drog till pizzerian och köpte med oss pizza hem! =D haha. Vi gjorde väll inte så mycket på kvällen utan bara satt och slappa vid tvn och satt och snacka lite skvaller och så, det va så himla skönt att bara sitta och inte göra något alls utan bara slappa för jag har som sagt inte träffat henne sen skolan sluta, vilket är mer än 1 månad! Idag har vi inte gjort så mkt Julia skjutsa mig in till centrum för jag skulle köpa en ny fondation, och när jag gick in i en affär där och skulle kolla runt lite så stod Aislinn i kassan, så då övertala hon mig att stå där ett litet tag och va social med henne, så jag va där i typ 1 timme och snackade med henne om allt mellan himlen och jord. Sen plinga det till i min mobil och de va papi som skrev att han va påväg hem och va i tappen om 1 halvtimme och fråga om jag skulle ha skjuts, och jaa klart jag vill ha skjuts.. jag hatar att åka buss!
Nu ska jag gå och göra nån macka elr så för jag är lite hungrig känner jag, senare ikväll skulle nog Krille och Johnne komma.. de blir nog super trevligt! =)

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback