tack Jennifer!

Ja nu är jag brunett gott folk! =) Jag vakna av att Jennifer ringde och väckte mig och sa att hon skulle in och sola med Tullan så jag kunde komma in och möta henne i stan, och sagt va gjort! Jag åkte in till bromma plan där jag kom på att jag inte visste vart dom va någonstans och inte fick jag tag i dom heller, så smart som jag är så tänkte jag *aa men jag tar och åker lite tunnelbana sålänge tills dom hör av sig, det är alltid trevligt!* så jag började åka in mot stan och när jag började närma mig odenplan så ringde Jenn och sa att dom va där så då hoppa jag av och leta upp dom. Tullan skulle på bio på hötorget så jag och Jenn hände med dit och tänkte att vi kunde köpa färg där, så när vi stod i affären och skulle köpa så såg vi två som vi tyckte va bra som vi tänkte köpa men så tänkte vi ända att jaa men det är nog bäst och fråga om råd av dom som jobbar här, och hon som hjälpte oss visa oss en KNALL röd färg som hon sa att vi skulle ha i först och jag och Jenn titta på varandra som två stora frågetecken, och sen valde hon en mörk brun färg som skulle bli bra.. så vi lita ju på henne. Så vi drog oss hem till Jenn där det stora exprementet att få platina blont hår till mörk brunt drogs igång. Vi hade i den röda färgen först, och jag kan ju bara säga att det böev verkligen RÖTT! haha det såg på ren svenska fördjääävligt ut! och sen la vi ju på den andra färgen.. men eftersom jag och Jenn är så smarta att skölja ur förtidigt så täckte inte den bruna färgen över all den röda, så jag blev typ mörk brunett med lila slingor i =) Så det va ju bara att åka till affären igen, med luvan över förstås! Haha. Men vi hitta ganska snabbt en färg som vi trodde skulle bli bra, och bra blev den! Visst, mitt hår är gaanksa mörk just nu men det mörkaste går ju ur efter några tvättar så jag tror det kommer bli jätte fint snart. Och jag är ju så petig med mitt hår, färgen ska liksom vara perfekt öööverallt verkligen, och jag är ju nöjd.. så nog måste det ha blivit bra! =)
Jag lägger in lite bilder imorn när jag fått dom av Jenn för mina som jag tog med mobilen är bara skräp.
Nej nu ska jag gå och sova, och imorn tar man sig ju ingenstans.. går ju fan inga bussar, dom strejkar juh! KUUUL!!

Lämna din åsikt
Postat av: Madeleine

Oj att du vågade! Har varit sugen på att färga mitt hår brunt men inte vågat ; ) hehe, men jag är otroligt tveksam när det kommer till ändringar av mitt hår!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback