åka båt <3

Jag bara ääälskar att åka båt! Jag och pappa åkte ner till farmor och farfar och satt på deras brygga ett tag och sola och fika, sen åkte vi ut med deras sport båt och gissa vem som fick lära sig köra idag?! JOO JAG!!! Det va så sjuuukt kul, jag ville inte att det skulle ta slut liksom, skit skojj verkligen! Sen bjöd dom oss på middag, och shit va mätt jag blev! Farmor gör så sjukt god mat så man känner inte att man är mätt förens det är försent och man är full av mat ända upp till halsen liksom. Sen åkte jag och pappa hem och kollade på matchen, eller jag kollade lite i början sen kände jag att jag ville duscha så då kolla jag på andra halv lek istället.
Ja jag vet att detta inte blev ett så jätte intressant inlägg att läsa men jag är jätte trött så jag orkar inte berätta allt i detajl och på ett litet roligare sätt att läsa så ni får stå ut idag.
Imorn blir jag brunett, nervös som bara tuuusan!

Lämna din åsikt
Postat av: bea

Åhh åka båt! Så härligt..!



Du har förresten blivit utmanad



Gå in på min blogg och gör den! =)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback