dålig uppdatering

Jag vet att jag inte skrivit på 4 dagar nu ungefär men jag har verkligen inte haft tid, väldigt mycket av min tid har gått åt till ínlämningar till skolan som jag inte gjort.
Men i Onsdags va jag faktist på helt andra grejer! Alla nior från min gamla skola kom till stockholm på klass resa typ, så jag tog med mig Olivia och träffade alla underbara dalmasar och dalkullor och gick med dom på gröna lund. Jag hade suuuper kul! Vi åkte som galningar! Trevligt som tusan!
I Torsdags va jag inne i stan med Tp och handlade upp 700 spänn som jag hade kvar efter grönan besöket, men sen när jag åkte hem träffa jag farmor som såg att jag shoppat upp massa kläder, så jag fick en 500 av henne. Puss på dig Farmor, du är bäst <3
Jag köpte ett brunt långt linne, en svart pösig fest topp, en mörkblå tunnika, en sjal och en massa strumor, och tub linnet och shortsen ni ser på bilden

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback