more sleeping

Kom precis hem från tältningen, shiiit va kul jag har haft! Vi låg och kolla på amarican pie; beta house hela natten och skrattade som bara tusan! Och till det vart det glass, men som zozzo olyckligt vis spilde ut i hela tältet så alla fick typ fett panik medans jag satt och as garva xD Vi hade verkligen aaaas kul! Måste göras om!
Nu sitter jag här.. trött som bara den! Tror faktist att jag ska gå och sova lite nu.
Ikväll blir det nog att åka och titta på 9ornas bal iallafall, jag har ju faktist lovat pankan att åka dit och träffa henne så jag måste nog.. det tycker jag va en väldigt bra anledning! :)

Lämna din åsikt
Postat av: jannike

men du åkte inte och träffade mig i alla fall ;(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback