sen kväll.. igen

Kom hem för ett litet tag, så det blir inget pill på designen idag heller.. tuvär!
Va med Andreas idag, alltid lika mysipys =) vi va hemma hos han först och checka lite film sen drog vi och mötte upp Philip i Sollentuna och drog hem till han och bara va där och slappa.. och softa gaaaalet, haha. Sen kom pappa och hämta mig men han blev bjuden på fika av Philips mamii så vi kom därifrån vid typ 10, vilket inte gjorde mig nånting.. jag ville inte åka hem liksom? Men nu är jag hemma iallafall och jag tror faktist att den blir att gå och lägga sig tidigt idag för jag är helt sjukt trött. Imorn får vi se vad som händer, om det blir fint väder skulle nog Andreas komma hit och sola och bada med mig =)
nej nu blir det sängen faktist! Go natt alla kära läsare <3

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback