IDAAG! <3

Idag is the big day! Jag ska till Stenhamra och fira Tullish som fyllt 16, hennes systrar ska ha värsta partyt för henne. Fan va skoj det kommer bli! Tullan jag lovar att jag ska göra din födelsedags fest oförglömlig! =D Jag har för övrigt blivit lovad en sov plats i soffan, yees!
Igår va inte så dålig heller. Jag,Olivia,Olivia och Tp åkte först in till Bromma och mötte Helena och en kill kompis till henne, sen drog vi till baka till Ekerö och gick till Ekebyhov där beer festivalen va igång. Kanske inte världens fart men jag hade ändå jävligt kul! Haha Jopptes dans va fan kvällens höjd punkt, jag tror inte jag har skrattat så mycket på vääldigt länge! Nu ska jag gå och fixa mig lite sen ska jag som sagt till Stenhamra. Hoppas alla kmr ha lika kul ikväll som jag antagligen kmr ha!

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback