Datasalen

Har haft fullt upp med läxor och dans och allt vad jag har gjort, det är min ursäkt till varför jag inte har bloggat på senaste dagarna. I Tisdags skulle jag och Olivia plugga, men vi bestämde med Wagi att vi skulle möta han och Joppte i Bromma och säga hej. Men det blev inte bara att säga hej, i Bromma mötte vi bara på Wagi som sa att Joppte satt hemma i Alvik och att han skulle dit. Jag och Olivia hänkade och hämtade upp Joppte sen bärde det av hem till Wagi. Vi va där ett tag och satte och chilla och digga musik. Sen bestämde vi oss för att det var dags att åka hem och plugga. Jag pallade inte åka hem på kvällen så jag sov över hos Olivia, och jag säger bara en sak; den kvinnan kan faan inte ligga stilla när hon sover! Vaknade av att jag fick ett knä i magen och fötter i ansiktet flera ggr!
I Onsdags umgicks jag lite med Sadim, sen blev det att plugga för hela slanten!
Igår var jag och päronen på EVK "elev vårds konferas" pga min höga frånvaro, det gick väll ganska bra. Det som är nu är att jag måste börja gå i skolan mer och kan inte skippa lika mkt, och nu har jag verkligen bestämt mig att börja sköta det här! Jag bara skaaa fixa de här!
Idag ska jag och Olivia in till stan och sola. Får se vad som händer ikväll, om nån vet någon fest får ni gärna höra av er =) Men innan det ska vi fixa Olivias utväxt. Vi får hålla tummarna att det blir bra!

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback