Gårdagen

Igår hann jag inte skriva något för direkt när jag kom hem från skolan började jag städa hela huset och damsuga och grejer, eftersom tjejerna skulle komma på middag och Vicko är allergisk mot katter.
Vi var hos mig till 10 sen drog vi vidare på fest. Lyckat kan man väll inte direkt säga att det var, det var fan mer drag hemma hos mig än där!
Jag,Helena, Ida och Olivia drog iallafall hem runt 2 tiden. Var grymt trött när jag kom hem till Helena så jag somnade på dirren när jag la mig i sängen, med smink och hela köret dessutom.. mmh najs!
Idag blir det att gosa in sig i ett täcke framför tvn, är helt seg.
Ikväll blir det antagligen fest igen, men är inte helt säker på om jag ska dit.. får se om jag orkar.
Bilder kommer senare när jag lagt in dom i datan och fått bilderna som Elin har.

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback