Linda goes duktig

Usch snart spyr jag på matten! Jag och min matte lärare har kommit överens om att eftersom jag nästan fick MVG på första provet som vi inte ens kunde förbereda oss till och så fick jag nästan VG, typ 1 poäng ifrån, på provet som vi hade för någon vecka sen, så om jag lämnar in alla läxor så får jag VG i betyg! Erkänn att jag är bra?!
Men saken är den att jag har bara lämnat in 2 läxor än så länge och det ska typ vara runt 14 läxor inlämnade vid de här laget, så jag måste jobba som bara satan för att hinna ikapp. Har suttit i 3 timmar nu och jobbat på som bara fan. Bara de att det känns inte som om jag kommer någon vart.. suck!
Nu ska jag ringa älskling och prata lite med honom och fixa lite middag. Hmm, undra vad jag ska göra idag? Kanske pasta och köttfärs sås? Hm.. Vi får se.

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback