Shopping = Pank

Skoldagen var ovanligt seg idag, men innehöll mycket skojj oxå. Jag och Danne försökte lura små barn att satsa på att Danne inte skulle klara att hopp över mig när jag står rakt upp "vilket han klarar, vi har tränat", men ungarna hade inga pengar dessutom kom Reza och avslöjade oss att vi hade gjort det förut och att Danne klarat det flera gånger. Då tränade vi på massa andra volter och grejer. Sen började Emil och Danne ha bög kalas, haha trodde jag skulle dö!
Efter skolan drog jag iväg till soc och sa att jag inte hann komma på mötet som vi skulle ha då, hon vart vell inte sådär jätte glad att jag inte ringde och sa det tidigare.. men jaja.
Jag, Ida och Elin drog istället till stan och fixade lite grejer och sen drog vi till Solna och gick och kikade lite på klänningar, jag hittade en jätte fin på vero moda och en på gina tricot.. vill ha,vill ha, vill ha! Dom kommer bli mitt nästa inköp när jag får pengar. För dom få pengarna jag hade idag köpte jag en ny fondation och ett par jääätte fina örhängen.

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback