Idetorka på rubrik

Ja, idag kan man inte direkt säga att jag är stor i käften. Min hals är svullen som bara den och jag kan inte prata, super! -.- Papi tycker detta är skit roligt och driver med mig 24/7. Riktigt lågt, tillåmed lågare än glocalnet! Tacka gud att det finns papper och penna så jag kan mobba han tillbaka!
Förmiddagen har gått åt till att knarka strepsils och ligga i soffan och kolla på alla skit program på tv. Ouff va jag känner mig positiv! -.-
Va tänk att jag och tjejerna skulle ha ett litet snack och sen dra på fest, men så ser det ju inte ut att bli för min del längre. GAAAh jag haatar att bli sjuk precis till helgen! Jag tycker förkylningar kan passa på att komma i mitten av veckan typ! Jag får på ren svenska damp......


Lämna din åsikt
Postat av: Olivia

....så du baxar min rubrik istället? :O:O:O

inte okej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback