Knabe made my day

Jag somnade i soffan igår, därför jag inte bloggade senare på kvällen som jag hade lovat. Men nu är jag back on track.
Dagen började med att åka till kirupraktorn, usch jag hatar när dom knäcker så det knastrar och knakar i hela ryggen, så jävla otäckt ljud!  Det låter verkligen som om hela ryggen går av. Usch!
Kupolen blev nästa stopp där jag fixade naglarna medans mamma planerade in massa kurser och så med Bob inför nästa år, så när jag var klar med min nagel förlägning "stavning?" så gick jag bort till kafet där dom satt och planerade och tog en kopp kaffe latte. Efter ett tag vart jag ganska ut tråkad så jag skicka ett sms till min underbara vän Knabe och frågade vad han gjorde och sa att jag tyckte han skulle komma till kupolen och rädda mig, när jag skickat iväg smset fick jag nästan genast ett samtal från han och han sa att han oxå va på kupolen och att jag skulle gå och möta han. And so i did. När han köpt sin choklad milkshake på donken så gick vi och satte oss med hans två kompisar på en bänk där, och helt plötsligt dyker min gamla dans kompis upp och nästan samtidigt kommer en kompis till mig och Knabe som bor i Mora knatandes förbi, blev skit glad! =)
Nu sitter jag ute på mammas jobb, ska egentligen plugga men jag kände att jag behövde ett litet break.


Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback