Flytta?

Jag funderar grovt på att flytta tillbaka till Borlänge när jag börjar gymnasiet. Men det blir nog inte att bo hemma hos mamma utan jag tar nog och skaffar mig egen lägenhet då, och jag har fått världens bästa erbjudande på lägenhet så jag är grymt sugen. Om jag flyttar blir det nog att gå HR på hushagen eller så blir det MP på haga, men jag har inte ens riktigt tagit ett beslut om jag ska flytta. Det finns väldigt många faktorer som gör att jag vill flytta men det finns även sånna som gör att jag tvekar. Aah men jag ska inte skynda på nått, utan jag ska ta det lugnt nu och ta den tid jag behöver för att bestämma mig, det måste ju verkligen kännas bra innan man fattar ett beslut.

Peace

Lämna din åsikt
Postat av: juwligast

nej det ska du inte!

Postat av: jannike

lämna mig inte ;(

2008-10-01 @ 15:41:21
URL: http://jannikelindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback