Överrasknings fest

Jag kom precis på att jag aldrig berättade om våran lilla överrasknings fest som vi hade för våra kompis Olivia som fyllde 15 förra veckan.
Nästan alla tjejerna drog hem till Marcus efter skolan och började fixa allt, mat,present och fixa oss också för den delen. Alla förutom Helena,Ida, Elin och Marcus hade kommit med ursäkter att dom inte kunde komma, så Olivia trodde att det dom bara skulle bli fem som åt middag och sen dra iväg på fest, men så vart det ju iiinte! När Marcus fick sms av Olivia att hon snart var där sprang alla vi som egentligen inte skulle vara där in i vardags rummet och vart *knäpp tysta*, haha vi fick anstänga oss som bara den för att inte börja as garva!
Sen hör man hur Olivia kommer in i hallen och Marcus säger * Kom olivia nu ska vi leka en leek! Men jag måste hålla för dina ögon* Olivia-*neej sluta! HAHA ni kommer gör nått jätte taskigt!!* Men till sluta kommer Marcus in i vardagsrummet med händerna för ögonen på Olivia och alla ställer sig upp och sjunger *ja må hon leeva!* högt som bara faan! Haha Ni skulle ha sett hennes min! <3
Sen blev det god middag som Elin N hade lagat, sen blev det party =)
Nu kommer bilderna också;

                  
    

Klicka på bilderna för större format

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback