Praktik

Vecka 42-43 så har alla 9or praktik, och jag har redan hittat ett ställe där jag ska praktisera. Det blir i köket på scandic i bromma plan, det roliga är att Pankan också ska praktisera där. Det kommer nog bli jätte kul! Tror att om jag får prova på kock yrket så kommer jag nog ha lättare att välja gymnasium. För det där med gymnasium är ganska jobbigt för mig just nu, för jag börjar tveka på om jag verkligen ska gå dans. Men äh.. jag ska väll inte gå och oroa mig i onödan, för det är ju faktist ett halvår kvar innan jag ska söka.

Lämna din åsikt
Postat av: denise

haha ja den är väldigt bra ;D



gjort idag?

Postat av: denise

det låter inte alls bra /: är också sjuk men jag måste till skolan, måste gå varje dag i princip

Kom precis hem från bion ^^

hoppas du blir bättre

2008-09-02 @ 21:32:17
URL: http://denisevs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback