Vanliga tråkiga tisdag

Skolan va lika tråkig som den alltid är på Tisdagar, jag förstår inte varför men Tisdagar är BLÄBLÄBLÄ! Men nu är det inte så länge kvar tills det är prao! WIIIIE! Ska bli jätte kul faktist. Jag och Pankan har bestämt att vi ska satsa på matkrig, haha fast det är nog inte världens bästa idé om man tänker efter. Så vecka 42-43 är det prao sen kommer det efterlängtade höst lovet, underbart! Känns som om det var en evighet sen det var sommar lov!
Efter skolan va jag och pappa till DinSyn och skulle byta mina låne glasögon till några egna, jag stod hur länge som helst och provade massa olika bågar men jag kunde verkligen inte bestämma mig, så jag fick med mig dom två som jag gillade mest hem så jag kan prova lite då och då och kolla vilken jag trivs bäst i. Jag ska ta kort på dom och lägga in på bloggen så får ni säga sen vilka ni tycker.

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback