i sing now

Imorgon åker jag hem. Hejdå Stockholm. Hej Borlänge. Hej jobb.
Känns väll lite allt möjligt. Kommer sakna pappa och så, men samtidigt lite skönt att komma hem. Visst jag ska jobba nästa vecka men jag har inte så mycket emot det faktist. Man får ju pengar! Och pengar behöver jag! Nästa inköp blir nog en longboard och lite inredning till lägenheten.

Idag hjälpte jag pappa att fixa lite med bilen. Han tycker att det är dags att jag lär mig lite om bilar, hur man meckar och hur man kommer åt vissa saker eftersom jag vill styla min bil sen när jag skaffar en när jag fyller 18. Och ja jag håller med honom, det är dags att jag lär mig nu! För jag kan verkligen ingenting i huvetaget om bilar. Och även fast det kanske inte blir av att styla en bil så är det ändå bra att veta hur man tex byter säkring och sånt skit. Vid 5 tiden gav vi upp när det gällde bilen och slängde i oss lite käk och bestämde oss för att dra ut en sväng på sjön och fiska lite. Jag fick 4 fiskar och pappa 1.  Men jag körde med metspö så jag kunde sitta och läsa min nya bok samtidigt "Bland Huliganerna". Shit va bra den boken är!

Men iallafall.. åker ju hem imorgon så jag måste börja packa alla mina grejer nu.

Peace


Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback