linda goes misär

Trött på allt.
Orkar inte med mer nu!
Precis när man börjar bli som lyckligast så ska det skita sig!
Jag har försökt mitt bästa, men tydligen räcker inte det.
Va jag gör så går det åt fucking helvete.
Dö!!
Kan jag inte få vara lycklig för en gångs skull?
Jag har gått egenom så jäävla mycket verkligen.
Och nu har jag fått en hel ny syn på nästan allt.
Och verkligen känt att ordspråket "efter regn kommer solsken" stämmer.
Men det är inte solskenet håller inte i sig.
Det har hänt så många gånger nu..
Jag har vart så nere så jag vet inte vad, och sen börjar allt lösa sig och jag börjar må bättre.
Och precis när det mesta i mitt liv som gått åt helvete har löst sig så händer det ALLTID massa skit som gör att jag går ner igen.
Jag orkar verkligen inte mer.
Tar det aldrig slut ?
Denna eviga berg-o-dal bana?
Upp och ner, ner och upp.
ALLTID!

.............................

Lämna din åsikt
Postat av: Nabila

Det tar aldrig slut =/

det gäller att ha bra vänner som man kan luta sig på när man mår så här....

p.s Glad Alla ♥'s Dag

Postat av: Linda

nej jag vet, det är som en stor ond cirkel.

desamma!

2009-02-16 @ 20:36:26
URL: http://liiwnda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback