You can't change a thing

Utmaning

Dags att ta an en utmaning då jag blev utmanade av
Jojjo,Julia och Bea.

Regler:
1; Länka till den som har utmanat dig.
2; Berätta sju sanningar om dig själv.
3; Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
4; Skriv ett medelande i de 7 personernas bloggar så att dom vet om utmaningen

Sanningar:

1. Jag har gått igenom mer i mitt liv än vad man kan tro.
2. Jag hade glasögon när jag var liten, nu använder jag dom bara när jag läser eller ser på tv.
3. Jag är mer rädd för låga höjder än höga.
4. Jag har aldrig spytt av karuseller.
5. Jag och min kompis Johanna har känt varandra sen jag var 4 och hon 3, vi är fortfarande jätte bra kompisar.
6. Jag får panik om jag missar ett avsnitt av Prison Break.
7. Jag har haft 2 lamor, men var tvugna att sälja dom när mamma flyttade ihop med sin nuvarande pojkvän.

Jag utmanar:
Jenny
Olivia
Sara
Micke
Jennifer

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback