you give me life

DAGENS Klädsel: myskläder, vilket för mig är mjukisbyxor och en skön tjock tröja. Hatar att åka tåg i trånga jeans, skiter i om jag ser ut som en lodis =)
DAGENS Smink: gårdagens -.-
DAGENS Frisyr: halvlockigt, plattningen sen igår sitter fortfarande i lite.
DAGENS Händelse: höll på att halka och hamna på näsan i bromma plan, men jag fixade tabben och klarade mig utan bruten näsa
DAGENS Låt: spotlight- jennifer hudson. en av danserna vi håller på att träna in nu är till den, älskar både dansen och låten!
DAGENS Planer: plugga och sen vara med älsklingen, det är ju faktist alla hjärtans dag!
DAGENS Saknad: omtänkssamhet....
DAGENS Dummaste: som sagt i tidigare inlägg så orkade jag inte sminka om mig imorse.. -.-
DAGENS Behov: trevliga människor
DAGENS Bästa: kaffet jag köpte på tågstation! Tacka gud för kaffe säger jag bara!
DAGENS Köp: Kaffe och frukost

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback