är det du som tagit mitt heroin karlsson?

Igår blev det inget bloggande för jag kom hem vid 6 tiden och då var jag tvungen att packa och så inför idag.
Igår åkte jag och Terry in till stan vid 12 tiden, vi sprang och köpte en väska till min systemkamera sen gick vi och fika, vi satt och pratade hur länge som helst eftersom vi kom hem vid 6.. tiden bara flög iväg. Men det var super mysigt, tack Terry för att du alltid tar dig tid och sitter och lyssnar! Kom hem sen och packade som sagt, men det tog lite tid eftersom mellan varje tröja eller byxa jag vek och la ner i väskan så dansade jag till en hel låt. Haha, jag har ett sånt bra system när jag packar tycker jag!
Skoldagen var otroligt seg idag om jag ska vara ärlig. Gick i ultraterapid! Blä! Men till slut vart det bråttom för jag märkte att det var 5 minuter innan min buss skulle gå, så det var bara att springa och slänga av sig gympa kläderna och dra på sig rena och springa för livet ut till bussen. Hann så klart inte med den, men det kom en 10 minuter senare och det var precis så jag hann till T-centralen och hoppa på tåget. Tur, annars hade mamma inte blivit glad! Så nu sitter jag här i kalla Borlänge och har världens huvudvärk..?

Nu måste jag gå och göra lite matte, ligger jäääätte många tal efter och vi har prov snart så jag måste komma ikapp annars kommer mamma bli tokig!!
Puss på er! <3

När jag kommer hem igen slänger jag in lite klänningar jag har hittat som jag funderar på att ha på balen.

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback