bowling

Jag ägde sönder Olivia, Julia ägde sönder mig. Då fattar ni nog vem som vann, kom 2a och vem som förlorade. Men att Olivia skulle förlora vart ju ingen direkt chock, haha du suger ! Gick fan skit dåligt för mig oxå, men Julia.. OJOJOJ vilket flyt hon hade! Tappade hakan totalt!

Nu ska jag gå och lägga mig och sova i någon timme, sen blir det att gå upp vid halv 2 och kolla på finalen i junior VM i hockey. Jag vet vad ni tänker och jag tänker samma sak, jag?.. titta på hockey?! Men jajjemensan så är det. Förut kollade jag aldrig på hockey, hann knappt se vart pucken var, men nu när det börjar gå bättre för AIK så känns det mer meningsfullt att kolla.
Men som sagt så blir det Enköping imorgon, shiiiit va kul det ska bli! Jag har verkligen längtat!

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback