dumma mig, jag vet

Vet att jag inte skrev igår kväll när jag kom hem som jag sagt att jag skulle göra. Men jag kom hem rätt sent och gick och la mig på en gång.
Idag försov jag mig.. men tack vare att pappa skjutsade mig så hann jag till jobbet i tid.
Detta blir nog inte sådär jätte långt inlägg, för jag och Olivia.. och kanske Julia, ska åka iväg och bowla snart men innan det är jag bjuden på middag hos Olivia i hennes pappas nya lägenhet! Innan jag kilar till bussen måste jag packa upp mina två stora väskor som jag hade med mig till mamma och packa nytt inför imorgon då jag ska till Enköping och hälsa på en kompis som jag känt sen jag var ungefär 4 bast. Ska bli skit mys!
Slänger nog in ett inlägg när jag kommit hem från bowlingen, men nu måste jag kila.

Puss och hej, å nyp i stjärten.

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback