going faster then a rollercouster

Hann inte sova så länge fören pappa kom hem och vi börja laga lite mat. Så jag sitter fortfarande och kämpar för att hålla ögonlocken öppna, men jag kan inte sova just nu för jag sitter och väntar på att älskling ska ringa så sova får jag göra senare.
Slutade vid 2 men jag följde med A klassen till is hallen och kolla när dom åkte skridskor när jag slutat, och oj vad jag INTE ångrar det. HAHAHA! Vicko såg ut som ett litet barn som aldrig stått på skridskor förut, cuuutie! Filmade när dom körde någon sort kull, så nu har jag något att titta på när jag behöver mig ett skratt när jag vaknat på fel sida! Hahha jag skrattade så jag höll på att kissa på mig seriöst!
Skulle egentligen hitta på nått med Terry efter det men jag kom på att jag hade massa inlämningsuppgifter som jag va tvungen att göra. Så vår fika får bli någon annan dag, eller vad säger du Terry?


Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback