håltimme

Jag var ett stort frågetecken om när vi skulle börja imorse men jag åkte till skolan till vanlig tid, men nu känns det ganska onödigt. Vi började vanlig tid, hade en lektion och nu skulle vi egentligen ha matte och sen lunch, men baara för att jag åkte till skolan och inte struntade i första lektionen så hade vi sjäääälvklart håltimme på våran andra. Så ONÖDIGT!
Nästa lektion börjar om 1 och ½ timme, jag hade kunnat sova vid det här laget.. suck!

Är förövrigt jätte trött och höll på att somna på NO lektionen. Sov verkligen jätte dåligt inatt, låg och tänkte på en massa saker och hade ont i magen, kroppen ville verkligen inte sova! Jag blir så arg när jag verkligen försöker men det inte går, för jag vet hur trött och irriterad jag blir dagen efter.


Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback