happyface

Jag blir så himla glad när jag läser sånt här!
Varje gång jag är inne i stan och jag ser någon sitta på gatan och tigga så vill jag alltid ge dom pengar, men jag vet att dom flesta bara går och köper sprit för pengarna. Så istället för att slänga dit som en slant så går jag ibland och köper en macka och ger dom, eller så köper jag ibland tidningen Situation som hemlösa säljer för dom pengarna vet man att dom inte går till sprit och knark. Men det som är så jobbigt är att jag har inte tillräckligt med pengar att hjälpa alla hemlösa, och jag blir så ledsen av det.

Men när man läser sånt här så blir man glad att åtminstonde 1 ung tjej har kommit bort frn gatan och kan nu leva ett normalt liv med sin familj. Man kan bara hoppas på att detta händer fler!
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4155232.ab


Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback