He's flying

Blev lite mer än bara lunch innan det här inlägget..
Har sprungit runt i hela huset och fotat helt meningslösa saker, i have gone insane! Jag var även duktig och pluggade lite matte och läste en bit i min bok som jag ska göra en recention på och lämna in på fredag, vet inte hur jag ska hinna det för jag har typ läst 1/10 av boken.
I fredags så skulle jag egentligen med tjejerna och käka på resturang och fira att 3 av dom fyller år, men jag skulle ju upp till mamma så jag kunde inte. Istället vart det att umgås med dalmasar på Fredagen. Lördag kvällen gick åt till mys hemma och kolla film med Jonte. 

Nu ska jag gå och fota lite mer, sen blir det nog ett kort tränings pass.

Föresten... Det har kommit snö i Sthlm, det har snöat hela dagen! Wie! 

Oj va jag känner att detta blev ett oerhört utvecklat och roligt inlägg.. eller inte? hmm..

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback