Inget jobb

Sitter här och väntar på att klockan ska bli lite mer så jag kan ringa jobbet och sjuk anmäla mig. Jag gick upp för att se hur jag mådde men det skulle jag kanske inte ha gjort.. Direkt när jag vaknade kände jag huvudvärken som tagit över mitt huvud totalt, när jag reste mig kände jag ju såklart också magen och hur trött jag var i kroppen. Men det är inte som träningsvärk, utan det känns som om nån har sugit ur all energi ur den och det känns som om man går runt och bär på en säck potatis.
Så jag gick upp pratade lite med pappa som sa att det var upp till mig, men att jag verkligen var tvungen att känna efter.. och det hade jag verkligen.
Nu ska jag prova ringa igen och kolla om någon börjat jobba, jag ringde för ca 15 miuter sen och då var det ingen som svarade.. inte ens en telefon svarare.

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback