kill me

Jag har så ont i magen så jag vet inte vart jag ska ta vägen! BLÄÄÄ! Haft ont i en och ½ vecka nu, men som tur är gör det inte såhär ont hela tiden utan det går i vågor. Jag fattar verkligen inte vad det är för fel! Men pappa ringde sjukhuset idag och pratade med dom och dom trodde att det kunde vara mag katarr, vad det nu är?? Vi fick tid där imorgon, så vi får väll se hur det går och vad dom säger.

Pappa är på väg hem, han skulle handla massa stuffs på vägen och sen ikväll ska vi göra nacho tallrik till middag. MUMS!

Nu ska jag gå och sticka lite på min mössa som jag började med på slöjden idag, haha jajaja jag vet att jag är nörd men det är fan kul att sticka! Älskar verkligen att "skapa", som man säger. Haha

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback