mörkret lurar oss alla

Det är Lördag, klockan är 9 och jag har redan varit vaken i 2 timmar! Everybody is in chock!! Jag vaknade till av att Ayla kröp upp i sängen vid kvart i 7, låg och klappade på henne ett tag. Blev bara piggare och piggare och kunde inte somna om så då bestömde jag mig för att gå och ta en skön morgon dusch. Jag blev ju inte tröttare av det så nu sitter jag här.. Börjar känna hur tröttheten börjar smyga sig tillbaka men det känns fett ovärt att gå och lägga sig igen efter som jag ändå måste gå upp snart för jag ska iväg och fixa håret, färga och klippa.

Nu ska jag gå och ge Acke mat och ta en kopp te, efter det blir det nog att gå ut på lång promenad med vovvisarna, mys!


Längtar till mååndaaag! <3

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback