sjukhus

Var inne på sjukhuset idag, åkte dit vid 10 i morse och fick åka därifrån vid kl 6.. 8 timmar alltså! Men det var värt att vänta, nu vet vi vad det är för fel på min mage.
Men när dom först börjad snacka om att jag kanske var tvungen att bli operera gick jag in i chock, så jag fick jätte ont i huvudet och fick andningssvårigheter och hela kroppen började krampa. Så nu är jag helt slut.
Nu blir det nog att gå och ta sig lite té, prata med älskling och sen gå och sova. Ska ju dessutom upp och jobba imorgon vid 6.


Lämna din åsikt
Postat av: Jenny

Vad är det för fel då ?:/

Postat av: Linda

typ efter effekt av körtel feber, det går över efter ett tag som tur är :)

2009-01-10 @ 17:33:26
URL: http://liiwnda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback