skidor med 9orna



Fick föresten veta nu i veckan att vi ska till Romme den 6 Februari och åka skidor med alla 9or, shiiiiit va kul det ska bli!
Vicko har erbjudit sig att lära mig att åka bräda men jag känner att jag vill åka det jag kan, så det blir skidor. Blir säkert att hoppa en del, får se hur det går.. jag kommer säkert bryta en arm eller nått! Haha jag har fan inte åkt skidor på typ 2 år nu. Det kommer gå rent åt helvete känns det som. Iallafall i början, men efter ett tag så går det nog bättre. Åkte ju en hel del förut och hoppade och grejer, men det blev inget skidåkande förra vintern.
FAAN VA JAG LÄNGTAR! Ska bli as roligt!

Lämna din åsikt
Postat av: Karin

det lät roligt:)

Postat av: Linda

ja det ska bli super kul :)

2009-01-11 @ 20:39:11
URL: http://liiwnda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback