I know you want me

Det har varit full fart nästan varje dag ända sen jag kom till Pappa. Åkt jätte mycket båt och vatten skidor och sånna stuffs. En dag förra veckan kom Julia hit och vi åkte ring bakom båten, och shiiiit va vi flög när vi åkte av. Tror jag gjorde 5 kullerbuttor på vatten ytan en av gångerna.. eller det kändes som det iallafall! Men det skrämde oss inte utan vi åkte mer och mer och voltade mer och mer. Haha!
Har även umgåts med Helena, Elin och Ida. Mina underbara brudar <3 En kväll grilla vi med massa kill kompisar till Helenas pojkvän, det var super trevligt! Har inte blivit så mycket fest än så länge, vi har mest chillirillat.
Ska iväg till Rotebro idag, blir att sova där och så kommer jag hem till pappa imorgon igen.
Jag saknar faktist inte min lägenhet så mycket.. kanske för att det finns någon här som lagar maten så jag slipper (A) haha nej men jag har liiite hem längtan till lägenheten, men samtidigt ganska skönt att va "hemma". Kul har jag iallafall, har saknat alla jätte mycket!

Men nej nu ska jag ta och plocka ihop lite grejjer och sen börja dra mig mot Rotebro.

Peace

Lämna din åsikt
Postat av: Julia

SV: DET ÄGDE! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback