music is my drug





Underbar låt <3

Lämna din åsikt
Postat av: Julia

SV: Säg inte så! :P Kan väl inte hjälpa att jag stod i vägen, det var väl meningen egentligen?

Postat av: Anonym

det känns som om jag kan prata med dig efter det du skrev, hoppas det inte gör något men jag behöver prata av mig. Jag kom nästan hem för ungefär en månad sedan efter att ha varit aupair i tyskland, familjen var hemsk och behandlade mig som skit och nu är det precis som om alla är arga på mig för att det inte funkade. Jag känner mig utstött precis som om jag inte hör hemma i min familj, alla ser min mamma som ett offer eftersom att hon målar upp den bilden och säger saker som inte stämmer om mig,jag är så trött på att jämt vara rädd för vad min familj ska tycka om mina beslut och misstag, alla verkar tycka jag är helt misslyckad och ibland känns det som om det bara finns en utväg för mig. Jag går hos en teraput men det hjälper inte så mycket, alltså varför ska alla ge sig på mig för det minsta lilla misstag jag gör? jag är så trött på att bli sedd som någon jag inte är...

Om du behöver prata med någon, inte bara med din psykolog finns jag här på jagsnuttan[email protected] där du kan maila mig så kan vi prata med varandra, jag vet att det känns lite bättre då kramar om

2009-07-24 @ 20:00:54
URL: http://anwb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback