rush

UschUschUsch va jag inte har hållt det jag har lovat, då menar jag bloggen. Men på sommaren blir dagarna inte alls som man tänkt sig! Det har varit full fart sen senast jag skrev! Och då menar jag dock inte dom där korta tråkiga inläggen om att jag skriver någon annan dag..
Har iallafall varit i stan hela dan idag med Farmor. Vi drog till Gamla stan och lunchade där och gick runt lite och kikade på olika affärer där. Vi kom dessutom fram till att åka in till tsan någon dag och ta med systemisarna och fota alla fina gamla hus, tror att bilderna kan bli riktigt bra! Åter till shoppingen.. Jag införskaffade mig lite nya kläder och stuffs till lägenheten. Eller jag och jag.. farmor betalade det mesta! Tack Farmor! =)
Imorgon har jag ingen aning om vad som händer. Ska väll packa ihop mina grejjor iallafall eftersom jag åker hem på Söndag.

Här kommer dagens inköp:



Mina über snygga nya skor <3333 jag är kär!




dagens 3 t-shirts som blev mina



tröjan ser lite blåaktig ut på första bilden men den är lila..!



Jag är helt såld på rosa köks grejjer!

Köpte även en pannkaks stekpanna "?", 3 bhar och trosor, mascara, fondation, liten fick kalender och boken "Bland Huliganerna".

Lämna din åsikt
Postat av: T

Vart har du köpt första t-shirten?

Postat av: Carro

Grymt snygga inköp! Diggar skorna:)

2009-09-29 @ 22:40:10
URL: http://clundstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback